.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اگريک کشتي کانديدا بيايد،کروبي مي ماند

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با انتقاد از برخي اظهارات مبني بر کناره گيري مهدي کروبي از نامزدي در انتخابات رياست جمهوري به نفع خاتمي و موسوي، تصريح کرد که کروبي هرگز کنار نمي رود و تنها راه پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات آتي، ائتلاف با کروبي است.

اين اظهارات اسماعيل دوستي در واکنش به اظهاراتي مبني بر حضور يکي از دو گزينه خاتمي يا موسوي در انتخابات آتي رياست جمهوري بيان شد.

اين عضو شوراي مرکزي اعتماد ملي تاکيد کرد که "کروبي هرگز کنار نمي رود و گفته است که هر کسي که وارد عرصه انتخابات شود باز هم کنار نمي رود".

وي پيش بيني کرد که هيچ کدام از دو گزينه خاتمي يا موسوي وارد عرصه انتخابات نمي شوند.

رييس دفتر انتخابات حزب اعتماد ملي افزود: ما که منتظر نيستيم ببينيم چه افرادي مي خواهند وارد عرصه انتخابات شوند.

دوستي تصريح کرد: حتي اگر يک کشتي کانديدا بيايند کانديداي ما مشخص است و آقاي کروبي مي ماند. ورود يکي از دو گزينه موسوي و خاتمي به انتخابات و حضور حتمي کروبي سبب مي شود تا جبهه اصلاح طلب حداقل با دو کانديدا پا به عرصه انتخابات بگذارد؛ به طوريکه برخي از فعالان سياسي بروز اين امر را سبب شکست مجدد اين جبهه مي دانند.

دوستي در پاسخ به اين تحليل تاکيد کرد که:"اصلاح طلبان راهي جز ائتلاف با کروبي ندارند".

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي افزود: ما يک کانديداي مشخص داريم که از هيچ طوفان، موج، فرد يا جوسازي ها نمي ترسد وما نيز با سرسختي به کار خود ادامه مي دهيم.

برخي معتقدند که ممکن است کروبي پس از بررسي وضع موجود، پس از ديدار با برخي کانديداهاي مطرح سياست ديگري را اتخاذ کند و کناره گيري کند.

رييس دفتر انتخابات حزب اعتماد ملي اين امر را غيرقابل پيش بيني دانست و در عين حال گفت که اين مسئله به تصميم شخص کروبي مربوط است.

دوستي تصريح کرد: حزب اعتماد ملي نه با آمدن نامزدهاي ديگر سرد مي شود و نه با نيامدن آنان گرم. ما روند طبيعي خود را ادامه مي دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.629 seconds.